Odpowiedzi

2010-02-20T22:09:56+01:00
Wejdz na www.goin.pl tam jest wszystko do zrobienia prasówki.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T22:15:58+01:00
Hej, wiesz trudno jest tu cos napisac, ale nie wiem wymysl cos w stylu...

1) Zima bez domu, instrukcja przetrawania!

napisz ze nic sie nie ruszyło w tej sprawie w rządzie, ze sie nie interesuja zamiast znalesc tym ludziom jakies schronienie...

bo juz w ta zime duzo ludzi zmarło, a oni jeszcze nic z tym nie zrobili... ;)


polecam sie na przysłosc

prosze o naj ;)