1. Które kości nie pełnią funkcji szkieletowych?

2.Jakie produkty powinieneś spożywać, aby twój układ kostny sprawnie funkcjonował?

3.W jakiej pozycji powinieneś chodzić, siedzieć, leżeć, w jaki sposób chodzić, aby zapobiegać wadom postawy?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T12:54:56+02:00
Odp. 1
Kostki słuchowe
odp. 2
Produkty zawierające
fosfor- np. ryby, mięso,
wapń- np. mleko,
wit. D
odp.3
Siedzieć w pozycji wyprostowanej, ramiona do tyłu, klatka piersiowa do przodu. Krzesło, oparcie oraz wysokość biurka dopasowane do wzrostu. Chodzić powinniśmy zachowując naturalną
postawę ciała, nie garbiąc się, nie obciażając kręgosłupa jednostronnie-co może doprowadzić do skoliozy. Leżeć powinniśmy najlepiej na plecach, głowa na wprost "sufitu".

4 4 4
2009-10-15T14:27:01+02:00
Powinno sie chodzi prosto siedziec prosto i lezec tak by odpocvzywal kregoslup
2 1 2