Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T22:21:59+01:00
Kuchnia elektryczna:

ZALETY:
+ elegancki i nowoczesny wygląd
+ prostsza instalacja - nie wymaga obecności uprawnionego montera
+ oszczędność energii dzięki łatwiejszej i dokładniejszej regulacji oraz zastosowaniu specjalnych dobrze przylegających do płyty ceramicznej garnków.

WADY:
- nieco wyższe koszty zakupu urządzenia - droższe źródło zasilania
- konieczność posiadania specjalnych garnków do zastosowania na płytach ceramicznych

Kuchnia gazowa:

ZALETY:
+ nieco niższe koszty zakupu (niż w przypadku kuchni elektrycznej)
+ niższe koszty eksploatacji (gaz stanowi tańsze źródło zasilania)

WADY:
- jej ustawienie nie jest dowolne (Kuchnia taka musi być ustawiona co najmniej 50 cm od okna, gdyż podmuch wiatru mógłby zdmuchnąć płomień w ten sposób tworząc niebezpieczeństwo ulatniania się gazu).
- pomieszczenie, w którym jest dokonywana instalacja musi spełniać określone w przepisach warunki
- jej instalacja wymaga obecności montera z uprawnieniami


Kuchenka mikrofalowa:

ZALETY:
+ nie pobiera wiele pradu
+ można w niej szybko odgrzać jedzenie
+ można odmrozić jakąś rzecz np. rybę..
+ można ogrzać picie itp.
+ łatwa w użyciu
+ funkcjonalna

WADY:
- rakotwórczość
- częstsze jedzenie nie zdrowych potraw

107 4 107
2010-02-20T22:26:50+01:00
ZALETY KUCHENKI GAZOWEJ :
+ nieco niższe koszty zakupu (niż w przypadku kuchni elektrycznej)
+ niższe koszty eksploatacji (gaz stanowi tańsze źródło zasilania).

WADY KUCHENKI GAZOWEJ :
- jej ustawienie nie jest dowolne (Kuchnia taka musi być ustawiona co najmniej 50 cm od okna, gdyż podmuch wiatru mógłby zdmuchnąć płomień w ten sposób tworząc niebezpieczeństwo ulatniania się gazu).
- pomieszczenie, w którym jest dokonywana instalacja musi spełniać określone w przepisach warunki
- jej instalacja wymaga obecności montera z uprawnieniami

ZALETY KUCHENKI MIKROFALOWEJ :
- o wiele szybsze od tradycyjnego rozmrażanie, przy jednoczesnym ograniczeniu niebezpieczeństwa zakażenia bakteryjnego.
-zachowanie wszystkich składników odżywczych, które w tradycyjnym procesie przechodzą do otoczenia.
- mają przystępną cenę .
a) kuchenki ze sterowaniem mechanicznym: od ok. 250 zł,
b) kuchenki ze sterowaniem elektronicznym: od ok. 350 zł,
c) kuchenek bogato wyposażonych w funkcje, w tym inteligentne: od ok. 500 zł.

WADY KUCHENKI MIKROFALOWEJ :
-wkomponowane na stałe w zabudowę kuchni, nie mogą być później przenoszone w inne miejsce.
- bardzo częste jedzienie potraw podgrzewanych w mikrofalówce może zaszkodzić naszemu zdrowiu .

ZALETY KUCHENKI ELEKTRYCZNEJ :
+ elegancki i nowoczesny wygląd
+ prostsza instalacja - nie wymaga obecności uprawnionego montera
+ oszczędność energii dzięki łatwiejszej i dokładniejszej regulacji oraz zastosowaniu specjalnych dobrze przylegających do płyty ceramicznej garnków.

WADY KUCHENKI ELEKTRYCZNEJ :
- nieco wyższe koszty zakupu urządzenia - droższe źródło zasilania
- konieczność posiadania specjalnych garnków do zastosowania na płytach ceramicznych




120 2 120