Odpowiedzi

2010-02-20T22:23:56+01:00
Oby dwa style nawiązane są do antyku.Wpływowe sa na nurty zaliczne do baroku.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T22:44:15+01:00
Przede wszystkim w budownictwie, tzn. czerpanie z dorobku Starożytnych Greków i Rzymian, na wzór Panteonu i Partenonu. Wszechobecne kolumny i kolumnady, np. w Świątyni Sybilli w Puławach. Łuki tryumfalne, np. Łuk Tryumfalny w Paryżu, czy budowa kopuł.
1 5 1