Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T22:31:29+01:00
Hej Piter!

Na samym początku tego listu chciałabym Cię serdecznie pozdrowić. Juz dawno się nie widzielismy, może bym mogła do Ciebie przyjechać w te wakacje? Ale to śie jeszcze jakos dogadamy.
Chiałabym sie podzielic z tobą kilkoma informacjami.
Jak pewnie widziałes u mnie zima w tym roku jest bardzo sroga i daje po sobie znaki że jest. a nie tak jak w zeszłym roku.
Napadało tyle śniegu że są straszne problemy z dojeżdząniem do pracy czy szkoły...

A Mrozy? Sat akie że w niektóre dni nie można wytrzymać z zimna, skzoły są zamykane z tego powodu ( potem trzeba odrabiać, no ale co zrobić)


Ale z drugiej strony jest tyle sniegu i lodu, że mozna sie na nim pobawić.
Lepić bałwana, robić iglo, leździć na łyżwach, pozjeżdzać z górki...'


a wiec widzisz są i plusy i minusy tegorocznej zimy.


serdecznie Cie pozdrawiam

Hildusia;*
2010-02-20T22:32:56+01:00
Cześć Kamil....


Co tam u Ciebie słychać bo u nas straszna zima....brrr Już nie mogę się doczekać kiery przyjdzie wiosna.Nawet nie zdążyłem się zapytać co u ciebie pewnie lato bo ty jesteś w ciepłych krajach chętnie zamienił bym się z tobą.....
Ps:Pozdrów,rodziców i sympatyczną Anie....:*




Wojtek