Odpowiedzi

2010-02-20T22:42:07+01:00
* Stanisław Małachowski, referendarz wielki koronny, sejmowy i konfederacji prowincji koronnych marszałek
* Kazimierz Nestor Sapieha, generał artylerii litewskiej, marszałek konfederacji Wielkiego Księstwa Litewskiego
* Józef Kossakowski, biskup inflancki i kurlandzki, następca koadiutor biskupstwa wileńskiego, jako deputowany
* Antoni Barnaba Jabłonowski, kasztelan krakowski, deputat z Senatu Małej Polski
* Symeon Kazimierz Szydłowski, kasztelan żarnowski, deputowany z Senatu prowincji małopolskiej
* Franciszek Antoni Kwilecki, kasztelan kaliski, deputowany do konstytucji z Senatu z prowincji wielkopolskiej
* Kazimierz Konstanty Plater, kasztelan generała trockiego, deputowany do konstytucji z Senatu Wielkiego Księstwa Litewskiego
* Walerian Stroynowski, podkomorzy buski, poseł wołyński, z Małopolski deputat do konstytucji
* Stanisław Kostka Potocki, poseł lubelski, deputowany do konstytucji z prowincji małopolskiej
* Jan Nepomucen Zboiński, poseł ziemi dobrzyńskiej, deputowany do konstytucji z prowincji wielkopolskiej
* Tomasz Nowowiejski, łowczy i poseł ziemi wyszogrodzkiej, deputowany do konstytucji
* Józef Radzicki, podkomorzy i poseł ziemi zakroczymskiej, deputowany do konstytucji z prowincji wielkopolskiej
* Józef Zabiełło, poseł z Księstwa Żmudzkiego, deputowany do konstytucji
* Jacek Puttkamer, poseł województwa mińskiego, deputowany do konstytucji z prowincji Wielkiego Księstwa Litewskiego
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T22:44:56+01:00
Ważne osoby związane z uchwaleniem konstytucji to:
- Stanisław August Poniatowski
- Ignacy Potocki
= Hugo Kołłątaj
- Jan Poniatowski

mam nadzieję że pomoglam ;]
1 5 1