Podróżnik przebył statkiem, koleją i piechotą razem 6666km, przy czym koleją przejechał 5 razy wiecej kilometrów, a piechota przeszedł 3 1\2 raza mniej kilometrów niz przepłynoł statkiem. ile kilometrów podróznik przebył statkiem, koleją i piechotą?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T13:38:22+02:00
K=5s
p=s/3,5
k+p+s=6666km
5s+s/3,5+s=6666km /*3,5
17,5s+s+3,5s=23331km
22s=23331km
s=1060,5km
k=5s=5*1060,5km=5032,5km
p=1060,5km/3,5=303km
spr.
5032,5km+303km+1060,5km=6666km
1 5 1
2009-10-15T14:29:48+02:00
K=5s
p=s/3,5
k+p+s=6666km
5s+s/3,5+s=6666km /*3,5
17,5s+s+3,5s=23331km
22s=23331km
s=1060,5km
k=5s=5*1060,5km=5032,5km
p=1060,5km/3,5=303km
spr.
5032,5km+303km+1060,5km=6666km
1 2 1