Odpowiedzi

2010-02-21T08:06:38+01:00
Drodzy uczniowie!!
Dnia 25 lutego br. odbędą się zawody sportowe. Zapisy będą możliwe w klasie 6. Więcej informacji dostaniecie w sekretariacie.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T08:52:27+01:00
OGŁOSZENIE;)
w SZKOLE ORGANIZOWANE SA ZAWODY SPORTOWE... DNIA (DATA,GODZINA)
chETNYCH PROSIMY O ZGŁOSZENIE SIE DO NAUCZYCIELA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO;)

zachecamy do wziecia udziału
4 5 4
2010-02-21T09:06:37+01:00
W DNIU 22 LUTEGO BR O GODZ 10 ODBEDA SIE ZAWODY SPORTOWE Z UDZIALEM UCZNIOW NASZEJ SZKOLY ZAPRASZAMY WSZYSTKICH CHETNYCH DO KIBICOWANIA I DO ZABAWY
3 2 3