Wymienionym niżej elementom pogody przyporządkuj odpowiednie określenia lub jednostki, wpisując w miejsce kropek odpowiednią literę

1)Temperatura powietrza...
2)Opady...
3)Zachmurzenie...
4)Wiatr
5)Ciśnienie

A) pHa
B) stopni C
C) silny
D)zachodni
E)wyż.


prosze to przyporzadkować;p
dzięki

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T00:46:46+01:00
1)Temperatura powietrza...B) stopni C
2)Opady... C) silny
3)Zachmurzenie...E)wyż.
4)Wiatr D)zachodni
5)Ciśnienie A) pHa



2010-02-21T00:47:22+01:00
2010-02-21T00:48:19+01:00
1 B
2 A
3 C
4 D
5 E

Ale nie jestem pewna co do opadów.