I)Takie mam zadanie. Uzupełnij tabelę , wpisując w odpowiednich miejscach podane slowa.

A)orkiestra
B)filharmonia
C)elektrownia
D) budynek
E)rodzina
F)bagno
G)zwietrzelina
H)las





Elementy środowiska/
1)Przyrodnicze
2)Antropogeniczne materialne
3Antropogeniczne niematerialne

i to tego te przykłady przyporzatkować....


II) Wpisz we właściwych miejscach litery odpowiadające wymienionym rodzajom zasobów naturanych.

zasoby nieodnawialne:

zasoby odwaracalne:


a) energia wód płynnych
b)siarka
c)rudy miedzi
d)las
e)energia słoneczna

i do tych zasobów dopasowac literki

2

Odpowiedzi

2010-02-21T07:14:45+01:00
ODNAWIALNE: d), e),a)
pozostałe to nieodnawialne
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T12:26:58+01:00
Zad I
1 F,G,H
2 A, B,C, D
3 E

Zad II
nieodnawaialne - B,C
odnawialne - A,D,E

mam nadzieję że pomogłam ;)