Odpowiedzi

2010-02-21T14:08:17+01:00
Świetnym sposobem na zdanie matury jest po prostu rozumne rozwiązywanie testów. Obeznasz się wtedy z rodzajami zadań. Oczywiste jest że odpowiednie wiadomości też powinieneś mieć. Zdajesz rozszerzoną czy podstawową.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T18:08:13+01:00
BAKTERIE I WIRUSY
CYKL KREBSA
ATP
BUDOWA CZŁOWIEKA
SINICE
MASZKI,PAAPROTNIKI
ERYTROCYTY- powstawanie
CHROMOSOMY
PRZEMIANA POKOLEŃ


:) najczęściej występują :)