Odpowiedzi

  • kok
  • Rozwiązujący
2010-02-21T07:43:25+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T07:46:13+01:00
Dzisiaj oznacza ,że ktoś nakazuje nam podjęcie się jakiegoś zadania.
Dawniej rzucona rękawica oznaczała podjęcie wyzwania na pojedynek,szczególnie w obronie damy,honoru.
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T07:46:54+01:00
Podnieść rzucona rękawice
kiedyś:Podnieść rzuconą rękawicę-nie zbagatelizować zaczepki,zdecydować się wystąpić przeciw komuś

teraz: po prostu podnieść rękawicę
2 1 2