Odpowiedzi

2010-02-21T08:00:17+01:00
Moja pierwsza przyjaźń była z kotem. Zaczęła się na wakacjach tamtego roku. Siedziałem na ławce w ogródku i usłyszałem miauczenie, wstałem i się rozglądałem gdzie to jest. Wszedłem do szopy i zobaczyłem dwie malutkie główki kotków. Pobiegłem do domu po rodziców, tato wziął drabinę i ściągnął koty, było ich aż pięć. Od razu polubiłem dwa koty, czarnego i takiego bardzo malutkiego. Z resztą się też bawiłem ale lubiłem najbardziej tamte. Pewnego dnia rodzice postanowili oddać koty sąsiadce i mojemu wujkowi....
22 3 22
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T08:23:26+01:00
Pewnego dnia, gdy jak zwykle wracałam do domu spostrzegłam małe zawiniątko pod drzwiami.
Ostrożnie odchyliłam szmatkę i nagle ujrzałam małego,ślicznego szczeniaka. Powoli wniosłam go do domu. Zaczęłam więc prosić mamę by pozwoliła mi go zostawić w domu. Po długich namowach mama mi pozwoliła. Skakałam z radości.Tak zaczęła się nasza przyjaźń. Nazwałam mojego czworonożnego przyjaciela Reks. Zawsze gdy idę do domu on wybiega mi na przeciw. Pewnego razu zaatakowała mnie grupa psów. Reks od razu stanął w mojej obronie i nic mi się nie stało.
Po tej przygodzie Ja i Reks zawsze byliśmy razem.

Może pomogłam ; )
22 4 22