Odpowiedzi

2010-02-21T08:22:47+01:00
Pozytywne- Dają ciepło i można zrobić ognisko

Negatywne-Mogą zabić, spalają naturę
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T08:26:17+01:00
Skutki działania ognia:

a) pozytywne: służy jako źródło ciepła, jest stosowany do przemysłu, potrzebny dla gospodarstwa domowego np. aby podgrzać mleko, wodę itp., gdyby starożytni ludzie nie wzniecili ognia, nie istniałoby wiele dotychczasowych wynalazków.

b) negatywne: jest źródłem wielu niechcianych i tragicznych wypadków, jest bardzo niebezpieczny, czasem może przeszkadzać, może spalić wiele środowisk naturalnych, jak i sztucznych np. elektrownie (na przykładzie: Czarnobyl).
3 5 3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T08:34:53+01:00
Pozytywne:
Jest używany do wytopu szkła, produkcji ceramiki, wytopu metali
Jest używany jako żródło ciepła (np. kominek) i czasami światła (np. świeczka)
Jest żródłem energii (np. elektrownie węglowe)
Negatywne:
Powoduje ocieplenie klimatu, poniewaz emituje CO2.
Gdy nie jest pod kontrola powoduje pożary.
2 2 2