Odpowiedzi

2010-02-21T08:35:13+01:00
Długopis- rzecz do pisania różnych rzecz

Weź długopis do ręki
weź kartkę zeszyt
otwórz go
pisz
5 4 5
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T08:38:44+01:00
Instrukcja obsługi mycia zębów:
1. Na sam początek należy dokładnie wyczyścić szczoteczkę z bakterii i wirusów.
2. Następnie należy jeszcze raz namoczyć szczoteczkę.
4. Po czym nałożyć na nią wybraną pastę do zębów (najlepiej taką jaką używamy najczęściej).
4. Z kolei podnosimy szczoteczkę na wysokość ust.
5. Rozpoczynamy mycie zębów, przy czyszczeniu dziąseł uważaj dokładnie.
6. Czyść je spokojnie i z odpowiednim taktem, myj przez 3 minuty.
7. Gdy już umyłeś oczyść szczoteczkę z bakterii.
8. Odłóż szczoteczkę w odpowiednie miejsce.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T09:21:12+01:00
Instrukcja obsługi prostownicy do włosów:
1. Podłącz prostownice do prądu.
2. Ustaw sobie odpowiednią temperaturę.
3. Dobrze rozczesz włosy.
4. Podziel włosy na parę pasm.
5. prostuj powoli z góry na dół
6. Po zakończeniu prostowania odłącz prostownice od prądu i pozostaw prostownice żeby się schłodziła.
8 3 8