Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T08:47:13+01:00
Ujście deltowate: Nil, Missisipi,Niger Dumaj


Ujście lejkowate Jangrcy, Paragwaj, Zambezi,
19 4 19
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T08:50:46+01:00
Missisipi - deltowa
Jangcy - lejkowata
Paragwaj - lejkowate
Nil - deltowe
Zambezi - lejkowate
Niger - deltowe
Dumaj - delta



Mam nadzieję , że pomogłam , a jak nie to sorry :)

5 3 5
2010-02-21T08:54:27+01:00
Podziel podane rzeki na ujścia deltowe i lejkowate. Rzeki: Missisipi - lejkowate, Jangrcy - lejkowate, Paragwaj. - lejkowate, Nil - delta, Zambezi - lejkowate, Niger - delta, Dumaj - delta
4 3 4