Odpowiedzi

2010-02-21T09:11:00+01:00
Tapierwsza kartka
zad1.odp.B
zad2.
a)2,3,4
a²+b²=c²
2²+3²=4²
4+9=16
13=16 trójkąt nie jest prostokątny
b)3cm,4cm,5cm
a²+b²=c²
3²+4²=5²
9+16=25
25=25 trójkąt prostokątny
c)a²+b²=c²
4²+5²=6²
16+25=36
41=36 trójkąt nie prostokątny
d)a²+b²=c²
5²+6²=7²
25+36=49
61=49 trójkąt nie jest prostokątny
zad3.
Dane:
a=2cm
b=3cm
c=?
c²=a²+b²
c=2²+3²
c²=4+9
c²=√13cm














Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T09:38:08+01:00
Załącznik 1
P.S Bede robiła do tych do których sa potrzebne obliczenia :)
1. b
2.a) 2² + 3² = 4²
4+ 9 = 16
13 = 16 wynik zły
b) 3² + 4² = 5²
9 + 16 = 25
25 = 25 Czyli odp b jest dobra
3.c- przeciwprostokątna
c²= 2² + 3²
c²= 4+9
c²=13/√
c=√13 odp.a
4.d= a√₂
d=7√₂dm odp c
5. a=2
l=2a
l=4
k²=4²-2²
k²=16- 4
k²=12/√
k=√₁₂=2√₃
odp d
6.a²×√₃ ÷4
10²×√₃ ÷4
100×√₃ ÷4 =25√₃ odp. b
8.ab = 4m
dc = 6 m
2*h boku dc=2*6√3:2=6√3
h boku ab= 4√3:2=2√3
e= 6√3+2√3=2(3√3+√3)
9.Masz wszystkie obliczenia do tego zadania w załączniku tylko tu ci oblicze POLE
P= ½(a+b)*h a=d
p=½(10+6)*2√3
p=½*16*2√3=16√3
7 niewiem
2 załącznik
1.d) bo 6²+8²=10²
36+64=100
100=100
2.c
3.d= a√₂
d=5√₂
odp a
4.załączniki do reszty zadań
i nie ma 5 zadania