Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-15T14:03:12+02:00
Panie Boże, proszę cię o zdrowie dla mnie i mojej rodziny. Daj mi wytrwałość, żebym mogła spełniać swoje marzenia i nie poddawać się w trudnych momentach. Pomóż mi odróżnić dobrą drogę od złej.Amen
2009-10-15T14:04:44+02:00
Aniele pomóż mi w mym nieszczęsciu .Gdy smutki przerosną mój świat.Byś był przy mnie blisko gdy coś złego zadzieje się.A gdy nawet jeśli bedzie dobrze czuwaj przy mnie bo wszystko zadzaić się może.Jeżeli strace kogoś bliskiego czuwaj nad jego duszą by do niebie poszedł jak naj szybciej.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T14:26:17+02:00
Panie Boże daj mi siłę , abym mógł przezwyciężać trudności życia.
Wytrzymałość, abym wytrzymał wiele konfliktów.
I mądrość, abym mądrze dążył do celu w życiu .