Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T08:59:24+01:00
Mierzyć -miara
tworzyć - twórca
wierzyć - wiara
goszysty -góra
gorzki- gorycz
wietrzny-wiatr
skórzany - skóra
dobrze- dobry
starzec- stary
mądrzeć- mądry
ostrze - ostry
6 3 6
2010-02-21T09:00:48+01:00
Mierzyc-miara
tworzyc-twór
wierzyc-wiara
górzysty-góra
gorzki-gorycz
wietrzny-wiatr
skórzany-skóra
dobrze-dobro
starzec-stary
mędrzec-mądrość
ostrze-ostry
4 3 4
2010-02-21T09:02:00+01:00
Miara, twórca,wiara, góra, gorycz, wiatr, skóra, dobry, staruszek, mądry, ostry.
3 3 3