Pomóżcie !! Plz.:)

1.Jaka jest cyfra części stutysięcznych,a jaka część milionowych liczby 0,123456789?

2.Zapisz każdą z podanych liczb w postaci ułamka zwykłego lub liczby mieszanej i skróć,jeśli to możliwe .
0,7 1,45 0,241 3,8707 6,06 9,018 0,0004

Bardzo Proszę o pomoc.To ważne

Z góry dziękuje ;** ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T09:07:16+01:00
1.
Cyfra części stutysięcznych - 5
Cyfra części milionowych - 6

2.
0,7 = 7/10
1,45 = 1 45/100= 1 9/20
0,241 = 241/1000
3,8707 = 3 8707/10000
6,06 = 6 6/100= 6 3/50
9,018 = 9 18/1000 = 9 9/500
0,0004 = 4/10000 = 1/2500
5 5 5
2010-02-21T09:10:11+01:00
Zad1
cyfra części stutysięcznych: 5
cyfra części milionowych: 6

zad2
0,7=⁷/₁₀
1,45=¹⁴⁵/₁₀₀
0,241=²⁴¹/₁₀₀₀
3,8707=³⁸⁷⁰⁷/₁₀₀₀₀
6,06=⁶⁰⁶/₁₀₀
9,018=⁹⁰¹⁸/₁₀₀₀
0,0004=⁴/₁₀₀₀₀
3 5 3
2010-02-21T09:30:13+01:00
Zadanie 1.
Cyfra części stutysięcznych - 5
Cyfra części milionowych - 6

Zadanie 2.
0,7 = 7/10
1,45 = 1 45/100= 1 9/20
0,241 = 241/1000
3,8707 = 3 8707/10000
6,06 = 6 6/100= 6 3/50
9,018 = 9 18/1000 = 9 9/500
0,0004 = 4/10000 = 1/2500
2 5 2