Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T09:18:45+01:00
X- ilość kwiatów Agnieszki
y - ilość kwiatów Joasi

x + y = 44
x+ 8 = y

x + x + 8 = 44
2x = 36
x = 18

Odp: 18.
2010-02-21T09:18:53+01:00
44 : 2 = 22
8 : 2 = 4

Josia - 22 + 4 = 26
Agnieszka - 22 - 4 = 18

Odp: Agnieszka ma 18 stokrotek.
2010-02-21T09:21:49+01:00
X-kwiaty Joasi
x-8:kwiaty Agi
x+x-8=44
2x=44+8
2x=32 /:2
x=16

x-8=16-8=8 =kwiaty agnieszki
Odp. Agnieszka ma 8 stokrotek.