Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T09:34:17+01:00
Byłam wtedy na wycieczce. Mieszkaliśmy w schronisku młodzieżowym. Weszłam do pokoju, rozpakowałam rzeczy i usiadłam z moimi koleżankami na moim łóżku. Zaczęłyśmy rozmawiać o ciuchach. Nagle zobaczyłam przeogromnego pająka. Zaczęłam krzyczeć, aż nasza pani usłyszała i weszła do pokoju. Zapytała się co się dzieje. Zaczęłam opowiadać, że zobaczyłam ogromnego pająka i dlatego tak krzyczałam. Pani, gdy zobaczyła tego pająka wybuchła śmiechem i powiedziała, że to malutki pajączek i to niegroźny. Wszystkie koleżanki rechotały ze mnie i kpiły, że tak się strasznieee boje pająków. Koleżanki odkryły moją straszną tajemnicę- że boję się strasznieeeeeeee pająków... Ale mieli ubaw w szkole. Przez tydzień straszyli mnie sztucznymi i czasami żywymi pająkami... ;((

DASZ NAJ??????
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T09:34:50+01:00
To było straszne!!! Była ich cała masa!!! Fuuuuj!!! Tak bardzo się bałam;( nie wiedziałam co mam robić! Czułam że jestem otoczona! Chodziły po ścianach mojego pokoju;( to było okropne! Nie mogłam przestać krzyczeć.
1 5 1
2010-02-21T09:43:11+01:00
Osbo ta na początku czuje strach i bezradność w otoczeniu pająków mozna powiedziec ze ta osoba dozna je tak zwanego ataku fobii czyli strachu pierwiotnego
1 5 1