Odpowiedzi

2010-02-21T09:28:50+01:00
Korzysc - korzystac - korzysci - karzystający - wykorzystac
rzut - rzucac - rzucający - wyrzucac - wyrzucic
Kłótnia - kłótliwy - kłócic sie - sprzeczac- kłócenie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T09:30:41+01:00
Kłótnia: spór , awantura ,sprzeczka, kłuciś się , sprzeczac się

rzut : porzucić ,porozrzucać, przerzucić , wyrzucić , odrzucić

korzyść: porzytek , korzystny , skorzystać , korzyści ,korzystanie
2 2 2
2010-02-21T09:34:43+01:00
Korzyść - skorzystać, korzystający, korzystniejszy, wykorzystać,korzyści
rzut - rzucać, rozrzucajacy, zarzucać, porzucać, narzucać
kłótnia - kłótliwy, kłócić się, zakłócać,zakłócający, kłócenie
1 5 1