Oto pytania o górach ;D
1.Siostra Giewonta, o którą starał się król Mróz.
2.Fioletowe kwiaty spotykane wiosną na halach.
3.Miejsce w Kakopanem, gdize znajdowały się znane huty.
4.Imię Warszawskiego lekarza, który rozsławił Zakopane.
5.Góralskie buty wykonane z jednego kawałka skóry.
6.Tak w górach mówi się na ziemniaki.
7.Na tę górę w okolicy Zakopanego można wjechać trzema kolejkami.

Proszę o odpowiedź.
Dam naj ^^

3

Odpowiedzi

2010-02-21T09:53:26+01:00
1. Skrajna
2. Krokus albo Krokusy
3. Jak to Zakopane to Szklarska Poręba
4. Tytus
5. Kierpce
6. Pyry
7. Kasprowy Wierch
1 5 1
2010-02-21T11:34:19+01:00
1. Skrajna
2. Krokusy
3. Szklarska Poręba
4. Tytus
5. Kierpce
6. Pyry
7. Kasprowy Wierch
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T11:45:43+01:00
1.Siostra Giewonta, o którą starał się król Mróz.
Skrajna
2.Fioletowe kwiaty spotykane wiosną na halach.
Krokusy
3.Miejsce w Zakopanem, gdize znajdowały się znane huty.
Szklarska Poręba
4.Imię Warszawskiego lekarza, który rozsławił Zakopane.
Tytus
5.Góralskie buty wykonane z jednego kawałka skóry.
Kierpce
6.Tak w górachmówi się na ziemniaki.
Pyry
7.Na tę górę w okolicy Zakopanego można wjechać trzema kolejkami.
Kasprowy Wierch
4 4 4