Odpowiedzi

2010-02-21T09:56:20+01:00
Ponieważ są cudami świata
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T10:33:14+01:00
Ze względu dlatego że te cuda architektury zostały wybudowane z rozmachem przy użyciu prymitywnych urządzeni i narzędzie budowlanych. Przy których pracowała ogromna liczba ludzi(nie zawsze niewolników) To nie był zwykłe budowle miały w sobie ukryte piękne i były budowane żeby pokazać co można zbudować ludzkim rękoma.
5 4 5