Przetłumacz te zdania na czas przeszły perfekt(pamiętajcie o czasowniku pomocniczym i wgl)
1.Sprzedawca przeczytał telegram
2.Dałam tobie moją ksiązkę
3.siedziałam w fotelu i czytałam książkę
4.pociąg nie zatrzymał się w Berlinie
5.Policja złapała złodzieja

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T11:08:34+01:00
1. Der Verkäufer hat das Telegramm gelesen.
2. Ich habe dir mein Buch gegeben.
3. Ich habe im Sessel gesessen und ich habe das Buch gelesen.
4. Der Zug hat In Berlin gehalten.
5. Die Polizei hat den Dieb erwischt.
2010-02-21T11:24:58+01:00
1. Der Verkäufer hat das Telegramm gelesen
2. Ich habe dir mein Buch gegeben
3. Ich habe im Sessel gesessen und ich habe das Buch gelesen
4. Der Zug hat In Berlin gehalten
5. Die Polisei hat den Dieb erwischt