Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T10:03:09+01:00
Człowiek powinien dobrym życiem i postępowaniem dawać dobry przykład innym.
Człowiek powinien dbać o potrzeby kościoła np. materialne.
Ludzie przyjmują sakramenty Święte i chodzą na Mszę Świętą.
Każdy ochrzczony powinien żyć według wiary i bronić jej, dzięki temu moim zdaniem Kościół się uświęca.Wszyscy ludzie powinni kierować się Słowem Bożym to też sprawia,że Kościół się uświęca.


3 3 3
2010-02-21T10:06:56+01:00
Rola człowieka w światłości kościół polega na dbaniu o jego wygląd. Jest także zobowiązany do modlitwy. Bo kościół to nie tylko budynek ale tez ludzie którzy do niego chodza i sie modlą.
w kościele obowiązuje odpowiedni ubiór ponieważ jest to święte miejsce. w kościele nie należy także rozmawiać.
2 2 2
2010-02-21T15:40:31+01:00
Człowiek jest częścią kościoła. Człowiek wierzący buduje kościół, szerząc wiarę nie na pokaz. Człowiek korzysta z sakramentów świętych i dzięki temu może nazywać się chrześcijaninem.
2 1 2