Odpowiedzi

2010-02-21T09:53:32+01:00
Wczoraj biegaczki biegły po złoto.
Dzik jest dziki.
Nasze mamy to damy.
Kup maseczke avon ona działa.
1 5 1
2010-02-21T09:55:24+01:00
Moje koleżanki biegły do sklepu.
Dziki mieszkają w lasach.
Dostojne damy wachlują się wachlarzami.
W dawnych czasach używano dział.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T09:55:29+01:00
1.Cztery króliki biegły sobie po zielonej łące.
2. Wczoraj w lesie widziałam dwa duże dziki.
3. Cztery młode damy siedziały na ławce w parku.
4. Mój stary zegarek znowu działa.

proszę ;))