Odpowiedzi

2010-02-21T10:03:54+01:00
Napisz to opowiadanie o jakieś ciekawej przygodzie , zmyśloną nawet może byc .
że znalazłaś jakiegoś pieska w krzakach , który bardzo krwawił wziełaś go do weterynarza i potem twoi rodzice zgodzili się abyś go trzymała #
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T10:16:20+01:00
Moja zimowa przygoda wydarzyła się trzy tygodnie temu.Pojechałam do babci i postanowiłam pójść do lasu.Gdy przechodziłam obok jednego z drzew zobaczyłam pieska przywiązanego do drzewa biedaczek trzęsł się cały z zimna.Więc wziełam go do domu.Biedny był bardzo zziębnięty i wygłodniały nazwałam go Łatek. Bardzo szybko nauczył się aportować i bawić. Zamieszkał u mojej babci codziennie chodził z moim dziadkiem poić konie do rowu. Jak na szczeniaka jest bardzo mądry. I gdy tylko przyjeżdżam do babci od razu gdy mnie widzi podbiega do mnie się przywitać. Bardzo lubi swoją zabawkę gdy ją ściska w zębach to piszczy. I tak zakończyła się moja zimowa przygoda.
14 4 14
Dzięki  ci za opowiadanie bardzo mi się przydało 
2010-02-21T10:29:48+01:00
Napisz opowiadanie na temat moja zimowa przygoda w co najmniej 10 zdaniach


Ferie zimowe wkoncu sie zaczely dziasiaj jade do babci na wies gdzie na pewno bede sie swietnie bawic .Jest super pola biale wszystko tak pieknie tu wyglada cudownie .wszystkie dniu upłneły mi na zabawie był kulik ciagniety przez konie ,lepienie bałwana ,rzucanie śnieżkami .Poznałam bardzo duzo nowych znajomych .wyprawy do lasu byly bardzo ciekawe .karmilismy zwierzeta i obserwowalismy nature.cos cudownego .szkoda tylko ze to tak szybko minelo .teraz pozostaje mi tylko czekac na kolejne ferie u babci .wrazenia i wydarzenia na zawsze zapamietam bylo naprawde cudownie .dziekuje ci babciu
5 2 5