Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T10:14:37+01:00
Dla wszystkich i każdego z osobna.
Dla tych, którzy nadal czują się młodzi mimo sędziwego wieku.
Dla tych, którzy nie zdają sobie sprawy z posiadanego szczęścia - młodości.
Dziękuję.

lub do kogoś konkretnego.

Dla najwspanialszego przyjaciela - Tomka za wspaniałe dzieciństwo i równie wspaniałą przyszłość.
24 3 24
2010-02-21T10:15:16+01:00
Dla mojej najlepszej przyjaciółki ..........(imię i naz.), która wspierała mnie w trudnych chwilach mojego życia i była ze mną na dobre i na złe.
23 3 23
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T10:32:13+01:00
Droga np. Aniu !
Z okazji Twoich urodzin (lub Nadchodzących Świąt Wielkanocnych), przyjmij ode mnie tę książkę. Niech to opowiadanie zabierze Cię w świat niezwykłych przygód i doznań.

Koleżanka ..................

Ja znam bardzo dużo dedykacji bo lubię pisać takiego typu prace, ale musiałabyś mi napisać na jaką to ma być okazję i dla kogo ;)) Na przykład fajnie się piszę dedykacje na koniec roku jako nagrodę. Pozdrawiam i myślę, że pomogłam ;*
29 3 29