Odpowiedzi

2010-02-21T10:17:38+01:00
Rudy cyna i ołowiu
Olkusz


rudy miedzi i srebra
Polkowice
Lubin
Rudna
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T10:26:22+01:00
A)Rudy żelaza(limoryty,symoryty) Wyżyna śląska,Krakowsko-Częstochowska,Kielecko-Sandomierska,okolice Łęczycy,Częstochowa
B)Rudy cynku i ołowiu(srebro i kadm) Wyżyna ślaska(Bukowno)
C)Rudy miedzi(srebro,nikiel,ołów,cynk,kobalt,selen)Zagłębie miedziowe,Bolesławiec,Iwiny
D)Rudy niklu-Dolny Śląsk(ok.Ząbkowic Śląskich i Szklar)