Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T10:27:24+01:00
Dane:
W = 12kWh
t = 24h
U = 220V
szukane:
I = ?
wzory: P = W/t, P=U*I, I = P/U
rozwiązanie:
P = 12kWh/24h = 0,5kW = 0,5*1000W = 500W (moc urządzeń)
I = P/U = 500W/220V =25/11 A
I ≈ 2,3 A (1W = 1A*1V)
Odp. Średnie natężenie prądu płynącego w sieci ok. 2,3A.
3 5 3
2010-02-21T10:29:32+01:00
W=12kWh
t=24h
U=220V
I=?
---------------------------------------
W=P*t
P=W/t=12kWh/24h=0,5kW=500W
P=U*I
I=P/U=500W/220V=2,27A
3 3 3