Odpowiedzi

2010-02-21T10:22:55+01:00
Http://bloog.pl/nazwa_konkursu,wchmurach,konkursy.html
1.Dziękujemy za Palenie, Juno
2.do lat 18 możemy się prawdziwie zakochać choć czasem nawet po 50 można się doczekać prawdziwej miłości
1 1 1
2010-02-21T10:26:10+01:00
Według mnie jesteśmy się w stanie zakochać między 15 a 25 rokiem życia ponieważ większość z nas w tym przedziale wiekowym zostaje oślepiony miłością tak bardzo że nie jest w stanie myśleć o niczym innym lecz tylko o tej osobie w której jest zauroczony. W późniejszym wieku czar pryska. Jesteśmy bardziej zajęci. Nie mamy czasu na miłość. Jesteśmy zasypani sprawami codzienności które nas przytłaczają i skłaniają do uporczywej pracy przez którą nie mamy czasu na miłość.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T10:46:03+01:00
Według mnie jesteśmy w stanie się zakochać do 20 roku życia.
Ponieważ potem chodzimy już do pracy,jesteśmy zaspani i nie przejmujemy się już miłością.A gdy jesteśmy młodzi chodzimy do szkoły i tam szczególnie możemy się zakochać.

dasz naj???
please :-)
pozdrawiam
1 1 1