Odpowiedzi

2010-02-21T10:23:09+01:00
Jest to cytat z dramatu Williama Szekspira "Romeo i Julia"
Julia mówi to podczas rozmowy z Romeem w jej pokoju.
5 3 5
2010-02-21T10:24:08+01:00
Wydarzyło się to gdy Romeo i Julia weszli do jej pokoju. Powiedziała to Julia
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T10:24:17+01:00
Są to słowa juli z romea i juli
Romeo robi ruch, jakby chciał wstać, Julia go powstrzymuje. Chcesz już iść? Jeszcze ranek nie tak bliski, słowik to, a nie skowronek się zrywa. ...
4 2 4