Odpowiedzi

2010-02-21T10:24:59+01:00
Wiatropylność - do zapylenia zachodzi za pomocą wiatru
owadopylność - zapylenie dochodzi za pomocą owadów
11 3 11
2010-02-21T10:25:45+01:00
Wiatropylność przenoszenie i rozsiewanie pyłku przez wiatr
owadopylność przenoszenie i rozsiewanie pyłku przez owady
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T10:30:41+01:00
Owadopylność (entomogamia) zapylanie kwiatów przez owady; najczęstszy sposób zapylania w świecie roślin kwiatowych (zwłaszcza okrytozalążkowych)

Wiatropylność ( anemogamia) - przenoszenie i rozsiewanie pyłku przez wiatr(U roślin nagozalążkowych pyłek przenoszony jest bezpośrednio na zalążek \ okrytozalążkowych - na znamiona słupków)
19 4 19