Odpowiedzi

2010-02-21T10:26:43+01:00
Przede wszystkim :

-uczciwego
-pomocnego
-miłego
-szczerego
-sympatycznego
- zaufanego

niewiem co jeszcze buziaczki ;*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T10:53:42+01:00
Ja chciała bym mieć przyjaciela takiego który mi pomoże w każdej sprawie i nigdy nie zostawi mnie w trudnych sprawach i uczciwego ,koleżeńskiego , który nie zdradzi jakiejś tajemnicy którą go obdaże.