Odpowiedzi

2010-02-21T10:35:49+01:00
Dużo osób ma I LOVE NY, ale jak jesteś np blondynką to możesz dać I LOVE BLOND. Możesz dać swojego ulubionego wykonawce, przyjaciółkę ;))
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T10:35:57+01:00
Możesz mieć np.

I ♥
NY

takie koszulki są fajne ; dd
biała koszulka czarny napis i czerwone serce ^^
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T10:39:09+01:00
I love ....M.J.... (michael jackson)
I love my mum
I love you
I love strawberry (truskawki)
I love beer (piwo)
I love CS 1.6
I love NY (new york)
I love my dog
I love eat