Odpowiedzi

2010-02-21T10:39:11+01:00
Rownanie z nieskonczonymi rozwiazaniami:
1, 4 i 6
rownania ktore nie maja rozwiazania:
3, 5, 7
1 1 1
2010-02-21T10:39:45+01:00
Nieskończenie wiele rozwiązań ma : pierwsze, szóste oraz siódme
nie mają rozwiązań: drugie, trzecie oraz czwarte
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T10:55:12+01:00
Rownanai ktore maja nieskonczenie rozwiazan czyli sa tożsamosciowe
a+7=7+a
2(x+1)=2x+2
0*x=0
rownania w ktore nie maja zadnego bo sa sprzeczne
0*x=5
z²=-9 bo nie mzona wyciagna pierswistak z liczby jemnej i to nigdy nie ebdzie sie rownac 0

1 5 1