Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T10:41:04+01:00
Wieśniak pochodzi od wieś
mydelniczka pochodzi od mydło
góral pochodzi od góra
gazetka pochodzi od gazeta
zimolubny pochodzi od zima
krwiodastwo pochodzi od krew
dachówka pochodzi od dach
2010-02-21T10:45:01+01:00
Nowela (od nowelizacja)
puścić kogoś w skarpetkach,
szczęka komuś opadła
śmierć techniczna (bardzo zły stan techniczny czegoś)
pirat drogowy
margines społeczny,
bank krwi