Odpowiedzi

2010-02-21T10:44:59+01:00
1. Lech, Czech i Rus wyruszają w poszukiwaniu ziemi pod swoje państwa.
2. Bracia, zmeczeni podróżą, znajdują rozległą dolinę z wieloma małymi jeziorami i drzewami. Na jednym z nich założył swe gniazdo orzeł.
3. Lech,zachwycony widokiem lecącego orła na czerwonym tle zachodzącego słońca, wymyśla dla swojego przyszłego państwa takie samo godło.
4. Lech zakłada w okolicach żyznej doliny swoje pierwsze miasto - Gniezdno.
5. Pozostali bracia zostawiają Lecha i jego ludzi w dolinie, a sami idą dalej: Czech na południe, aby później założyć Czechy, a Rus na wschód, aby kiedyś założyć Rosję.
26 4 26
fajny plan wydarzeń apropo gniezno a nie gniezdno
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T10:45:03+01:00
1. Zabraknięcie żywności.
2. Postanowienie o wyprawie.
3. Niebezpieczna droga Słowian.
4. Odejście Rusa i Czecha.
5. Koniec wędrówki.
6. Postanowienie o budowie grodu.
7. Znak od bogów.

myślę że pomogłem
liczę na naj
46 4 46