Odpowiedzi

2010-02-21T10:53:00+01:00
Natężenie jest const(stałe),napięcie jest równe sumie napięć na oporach,opór zastępczy jest równy sumie poszczególnych oporów
I=const
U=U₁+U₂
R=R₁+R₂
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T10:54:30+01:00
Cechy łączenia szeregowego:
- przez każdy z odbiorników przepływa taki sam prąd , o takim samym natężeniu
-opór zastępczy równy jest sumie oporów na poszczególnych odbiornikach
-napięcie całkowite jest równe sumie napięć między końcami poszczególnych odbiorników
25 3 25