Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T10:51:05+01:00
Ogłoszenie !
Dnia 26.02.10r. , na 3 lekcji,na sali gimnastycznej naszej szkoły, odbędą się wybory do samorządu szkolnego. W związku z tym, że jest to bardzo ważne wydarzenie, prosimy o obecność w tym właśnie terminie. Kandydaci proszeni są o zgłoszenie się do p. dyrektor/dyrektora . Przypominamy kandydatom o przyzwoitym stroju i o plakacie wyborczym. Więcej informacji w klasie 1d [możesz wpisać tu inną klasę] .

Z poważaniem, Dyrektor szkoły .

Liczę na naj. <3
1 5 1
2010-02-21T10:53:24+01:00
Ogłoszenie
w dniu 28.34.3467 roku odbędą się wybory samorządu szkolnego w klasie humanistycznej na lekcji po o godz 12.77 przyjdź i zagłosuj aby szkoła nie rządzili kujoni
z poważaniem kujon