Odpowiedzi

2010-02-21T10:50:56+01:00
1.Bierzemy odpowiedno duży wazon na nasze kwiaty.
2.Do wazonu lejemy zimną wodę.
3.Ucinamy ewentulanie kolce , jeżeli kwiat je ma , skracamy łodygę , jeżeli jest za długa.
4.Wkładamy po kolei każdy kwiat osobno.
5.W rezultacie uzyskujemy pięknie ułożone kwiaty w wazonie.
Czy o to chodziło.?;)
2010-02-21T10:52:43+01:00
1. Do wazonu wlewasz wodę.
2. Rozbijasz końcówkę kwiatków.
3. Wkladzasz kwiatki do wazonu.
4. Ukladasz kwiatki w pozycję jaka Ci się podoba.



;*
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T10:53:22+01:00
Instrukcja ułożenia kwiatów w wazonie:

1. Na początku należy wybrać odpowiednie kwiaty do wazonu, najlepiej takie, które lubimy.
2. Następnie należy wlać czystą wodę, przynajmniej do 1/4 wazonu, ewentualnie połowę, gdy kwiat jest dość duży.
3. Włożyć ostrożnie kwiaty do wazonu. UWAGA! Nie należy upychać kwiatów, ponieważ nie będą miały wygody w wazonie. Wkładaj je kolejno.
4. Ułóż ładnie kwiaty tak aby dopełniały kompozycji.
5. Możesz udekorować kwiaty jakąkolwiek ozdobą np. kokardą.
3 5 3