Odpowiedzi

2010-02-21T10:55:01+01:00
Do tworzenia stron internetowych będzie nam potrzebna znajomość podstawowa HTMLu. Ale bez obaw w XXI wieku mamy do dyspozycji różnego rodzaju systemy zarządzania treścią( w skrócie cms) dzięki którym stworzymy swoją pierwszą stronę internetową. Przy tworzeniu możemy również użyć jakiegoś edytora WYSIWYG. Edytory WYSIWYG bardzo usprawniają działanie systemów zarządzania treścią stron internetowych, gdyż pozwalają użytkownikowi zmieniać zawartość stron, bez konieczności znajomości HTML. Przy tworzeniu witryn powinniśmy szczególnie zwrócić uwagę na tematyke strony.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T10:56:21+01:00
Strony internetowe można tworzyć w różnych językach, np. HTML, PHP, C++. Programami, które do tego służą są: Pajączek, EdHTML, Notatnik, Front Page.

Trzeba zwrócić uwagę na:
-rozplanowanie elementów (tekstu, grafiki) na stronie
-to, żeby tekst był czytelny (odpadają żółte litery na białym tle)
-żeby strona była uporządkowana, żeby ktoś, kto ją odwiedza nie drapał się po głowie "co to jest?!"
-żeby użyte hiperłącza zewn. miały poprawnie wpisany adres
-wielkość i rodzaj czcionki (dłuższe teksty lepiej się czyta Arialem)
2010-02-21T11:21:19+01:00
Powinniśmy zwrócić uwagę na tematykę strony, czytelność strony, estetykę.
Możemy tworzyć je za pomocą różnych, stworzonych do tego programów. [Np. EdHTML]