Odpowiedzi

2009-10-15T14:40:05+02:00
1. to jest link wejdz sobie i sprawdz ktre sa ci potrebne
http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_polskich_wysp

2.Skagerrak
Kattegat
Sund
Wielki Bełt
Mały Bełt
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T14:43:55+02:00
2.Sund , Mały i Wielki Bełt , Kattegat , Skagarrek.

1.Wolin , Uznam (Uznam to do Polski / Niemiec)

Masz na dodatek
półwyspy :
Mierzeja Wiślana - Polska/Rosja
1 2 1
2009-10-15T15:35:32+02:00