Twoja ocena programów telewizyjnych jest zupełnie inna.Podkreśl
w tekście przymiotniki wyrażające ocenę i zamień je na przeciwstawne.Przepisz zmieniony tekst.

Programy telewizyjne dla młodzieży są wspaniałe.Prezenterzy prowadzą je w sposób inteligentny i atrakcyjny.W programach słyszy się dobre piosenki.Wielu widzów bierze udział w ciekawych konkursach i wygrywa cenne nagrody...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T10:57:33+01:00
Programy telewizyjne dla młodzieży są głupie.Prezenterzy prowadzą je w sposób nieinteligenty i nieatrakcyjny.W programach słyszy się złe piosenki.Wielu widzów bierze udział w nudnych konkursach i wygrywa niewartościowe nagrody.
2 3 2
2010-02-21T10:59:40+01:00
Programy telewizyjne dla młodzieży są beznadziejne. Prezenterzy prowadzą je w sposób niepojętny i konkretny. W programach słyszy się głupie piosenki. Wielu widzów bierze udział w nieinteresujących konkursach i wygrywa bezwartościowe nagrody.
2 3 2