Odpowiedzi

2010-02-21T11:02:42+01:00
Możesz narysować człowieka z nożem w ręku, który chce zbić innego człowieka...ale przekreślone na czerwono--->przykazanie "NIE ZABIJAJ"

mam nadzieję, że trochę pomogłam...; ]
3 3 3
2010-02-21T11:23:23+01:00
Przykładowy komiks w załączniku!
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T14:31:39+01:00
Możesz narysować człowieka kradnącego czyjąś rzecz. Najczęściej tak jest , ponieważ nawet dziecko może zle postąpić i coś ukraść.
Możesz napisać , że najpierw było tak , że Julia spytała się Kasi czy mogłaby pożyczyć kalkulator , a Kasia jej nie pozwoliła. Więc Julia jak tylko Kasia wyszła z klasy ukradła jej kalkulator. Więc i także możesz w postaci dorosłych osób.

7. Nie kradnij.
2 5 2