Odpowiedzi

  • Qrek
  • Rozwiązujący
2010-02-21T10:59:54+01:00
Ekspekt, Notis, Own, Poses, refjus, suppołs, fink, understend, tejst, notis, sim, imadźine
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T11:00:24+01:00
1. ikspekt
2. nołtis
3. ołn
4. pozes
5. refjus
6. sepołz
7. fink
8. anderstend
9. tejst
10. nołtis
11. sim (przez długie "i")
12. imadżin
1 5 1
2010-02-21T11:02:45+01:00
1. ekspekt
2. noutas
3. ouun
4. pozeses
5. refiuz
6. sapius
7. fink
8. andrestend
9. tejst
10. noutas
11. siim
12. amadżin