Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T11:17:00+01:00
X-I dzień
2x-IIdzień
x+5 -III dzień
x+2x+x+5=65
4x=60
x=15km
30km -II dzień
15+5=20km -III dzień
1 5 1
2010-02-21T11:20:08+01:00
X- trasa pokonana 1 dnia
2x-trasa pokonana 2 dnia
x + 5 - trasa pokonana 3 dnia


x + 2x + x + 5 = 65km
4x +5 = 65km / - 5
4x=60km / : 4
x=15km

15km - droga pokonana 1 dnia
2 × 15km=30km - droga pokonana 2 dnia
15km + 5 km =20km - droga pokonana 3 dnia
1 5 1
2010-02-21T11:20:57+01:00
I dzień - x km
II dzień- 2x km
III dzień - x+5
Przez 3 dni przejechali 65km
x+2x+x+5=65
4x=60 /:4
x=15

odp: Pirwszego dnia przejechali 15 km, drugiego dnia 30, a 3 dnia 20.