Odpowiedzi

2010-02-21T11:13:48+01:00
Nie jest się odrazu ss trzeba sobie też poddładować tylko tam jest TANIEJ
CHYBA ja tez tam nie bylam odrazu ss ;(
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T12:43:10+01:00
Tak to prawda... chodzi o to że po prostu możesz kupować wszystkie rzeczy... ja sobie założyłam i jestem ss ... a jak nie jesteś to musisz kliknąć w swój profil i aktywować
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T14:43:27+01:00